sobota, 9 czerwca 2012

BERLIN part2, wróciiłam! :D

Hej! ;* 
A więc 5 dni warsztatów akrobatyczno-językowych dobiegły wczoraj końca :) Strasznie mi się podobało i był to fajny prezent na Dzień Dziecka haha ;P Do środy w zamku w którym mieszkaliśmy ( tak to był zamek! :D ) była też inna polsko-niemiecka grupa i przyyyyystojni Niemcy, którym robiłyśmy pełno fotek z zaskoczenia, ajj pamiątka ;P Akurat w naszej grupie ciach nie było, co więcej byli to wkurzający ludzie, argg.. Na dodatek z polskiej grupy z koleżanką byłyśmy najstarsze, ale to się wytnie hah ;D W niemieckiej grupie były osoby w naszym wieku ;P Żeby nie przedłużać może pokażę wam fotki! :D

 1. A więc ze sztuczek akrobatycznych ja wzięłam trapez! Codziennie się rozciągaliśmy i jestem pewna, że jeszcze kilka takich rozciągnięć i zrobiłabym szpagat haha ;P Tutaj akurat ćwiczyłam... zapomniałam jak się to nazywało, ale było dość trudne, szczególnie dla mnie, dla osoby, która ma kiepską równowagę ;P
 2. To zdjęcie zrobiłam w teatrze Winter Garden, który jest dość popularny w Berlinie, także ceny są dość.. wysokie, z tego co zrozumiałam to ceny to około 75 euro, także zawsze spoko xD
 4. Jedna z naszych piramid zrobiona na deskach najpopularniejszego teatru w Berlinie ;P Niestety od niej mam obite calutkie plecy... Ale o tym zaraz.
 5. I kolejny raz Winter Garden ;P
 6. Standardowa fotka pod bramą Brandenburską ( chciałam napisać pod wieżą Eiffla hahaha ;P ). 
 7. Gupia fotka na ulicach Berlina hahaha ;P
 8. Wygląda na to, że czegoś tutaj nie ogarniałam aaa ;O
 9. Dzień dobry to ja i mój trapez oraz aniołek :D To było to co przedstawiałam na występie :D
 10. I po raz koleeejny trapeziątko ;D
 11. Takie podsumowanie całych warsztatów, mieliśmy zrobić kropki w miejscach co nam się najbardziej podobało z każdej kategorii - oczywiście prawie wszystko w środku, czyli najlepiej! I moje " najlepsze placki" co każdy poparł bo to naprawdę było pyszne!
12. Nutella Go - moje pytanie brzmi, dlaczego tego nie ma w Polsce?! To najlepsza rzecz jaką jadłam <3
 13. Rzecz, którą sobie kupiłam na mega krótkich zakupach to ta owa bluzeczka z Mango. Nie mieliśmy zbyt dużo czasu, więc cieszę się, że ją upatrzyłam. W rzeczywistości jest o wiele ładniejsza <3
14. No i taki bonus w postaci filmiku ;D Prawda jest taka, że to były ćwiczenia, chyba 2 czy 3 dzień, a na sam występ kamera nam się rozładowała, więc... Ale na występie wszystko wyszło ładnie ;P


I to by było na tyle. Jeśli kiedykolwiek będziecie mieli okazję pojechać na międzynarodowe warsztaty to zachęcam bo to fajne przeżycie! :D Aha i jeszcze co do moich plecków... Niestety, ale moje plecy są w stanie rozkładu chyba :O Przez piramidę, może przez trapez, a może przez cokolwiek innego są całe obolałe. Dzisiaj to już nawet nie mogę chodzić :( Musiałam odmówić sobie z koni oraz urodzin koleżanki i jest mi z tego powodu bardzo przykro... Mam nadzieję, że mi przejdzie. A czy wy macie jakieś sposoby na ból pleców? Dodam, że bolą mnie w najniższej partii pleców, znaczy na samym dole prawie... Ehhh.
Pozdrawiam, trzymajcie się! ;* 
+ nie chcecie kupić może fajnego t-shirtu z House`a? miałam go ubranego tylko raz, jest mi za mały :-(

12 komentarzy:

  1. Świetna sprawa taki wyjazd! Zawsze chciałam pojechać do Berlina :) Nutella mmmm..... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ja raz miałam okazje widzieć tą nutelle,na granicy z Niemcami i w końcu nie kupiłam :( Fajna wycieczka, widać udała się zdjęcia świetne! Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Niemcy !
    Tez chciałabym pojechać do teatru w Berlinie : )
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, Nutella Go jest pyszna ^^ ale zauważ, że bardzo wielu słodyczy nie ma w Polsce. Jakbyśmy byli jacyś wybrakowani.
    Jesteś gimnastyczką? Podziwiam. Mi się po prostu nie chce tyle ćwiczyć itd itd, ale nie ukrywam, że fajnie byłoby pojechać na coś takiego. Ale, obóz w wakacje mi to wynagrodzi. Mam nadzieję, że trafię na fajnych ludzi, bo rok temu miałam podobnie jak Ty tutaj - nie za ciekawie i nie było przystojniaków :<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Aaaa.. no i fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa z tym Berlinem :)
    Tylko pozazdrościć :)
    Nutella 2w1 ?? wow super !
    Muszą wprowadzić to do Polski , nie ma bata ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jak się cieszę, że wyjazd Ci się udał! :)) Podziwiam Cię za tą akrobatykę, ponieważ ja jestem kompletnie asportowa :D Plus jestem leniem. Ale Ciebie podziwiam za to! Kocham Twoją urodę i Twoje włosy i będę Ci to powtarzać w nieskończoność! <33
    Trochę lipa z tym, że nie było przystojniaków, ale wszystko da się przeżyć :D Chociaż jakby byli to byś mogła sobie przebierać bo by się za Tobą uganiali! <3
    Nutelli zazdroszczę. : <

    Buziaki! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku,ja chce filmik z Twoimi tymi wygibasami <3 i pokoj mi obiecalas slonce Ty moje <3 ajajajajajaj zamek ?! spaliscie w zamku ? o jacie ! tez chce tez chce :-D i dalej sie dziwie czego mnie tam z Toba nie bylo !
    pozdrow tam swoje plecki i przekaz ze maja nie bolec,bo ja chce zebys mogla pojechac wyszalec sie na koniach <3
    a koszulka ? sliczna :-) musisz sie w niej pokazac :-)
    oj i aj jak ja tesknilam za Toba nooooooooo !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie cudowny wyjazd :D. Sama chętnie wybrałabym się na coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, fajnie. a gdzie te zdjęcia niemca. tez wybieram się w wakacje do Berlina. zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze chciałam wziąć udział w takich warsztatach,ale nigdy nie miałam okazji :C cholernie Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki wf jaki jest u mnie w szkole,to nie wf XD i wcale nie jestem ładna. dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń