piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka!

1 czerwca. Od dzieciństwa kojarzy się tylko z jednym - Dniem Dziecka! ;-) Wszystkim dzieciaczkom ( jakby nie patrzeć wszyscy jesteśmy dzieciaczkami przez całe życie! <3 )życzę wszystkiego najlepszego! Dużo radości i dziecięcego optymizmu! Jeśli chodzi o prezenty to rodzice opłacili mi warsztaty, więc w poniedziałek wyjeżdżam do Berlina na 5 dni! ;-) Ja jako prezent dla was mam kilka foteczek z dzieciństwa! ;-))
 Z Elizowego roczku! ;-))
 Jednouszna mysz na balik w przedszkolu <3
 Eliza piosenkarka haha, w tle moja siostrzyczka ;*
 Przyćpana lekko Eliza hahaha <3
A tutaj Eliza obecnie ;-)))) zapowiedź z sesji " Mała Czarna i Wiklina" ;****
Trzymajcie się! 


aaa no i piosenka, która za mną cały czas chodzi! <3




11 komentarzy:

  1. cudnym byłaś dzieciaczkiem :)) ja przeglądając swoje zdjęcia z dzieciństwa mam taki ubaw, że hej. Nie mogę się doczekać tej sesji! Dawaj ją tu szybciutko! <333

    OdpowiedzUsuń
  2. późno strasznie ja jeżdżę około 8 miesięcy i skakałam najwięcej 55 :) ale w sumie szczerze mówiąc bardziej się liczy równowaga,czy na dobra nogę i w sumie lepiej skakać małe i być perfekcyjnym niż skakać duże byle jak, sądzę że jakby Ci dała mniejszą było by Ci łatwiej ale i tak świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie stare zdjęcia, wyciągnięte z rodzinnych albumów, skrzętnie przechowywane przez naszych rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez jestem bojaźliwa,ale tak jak ty również kocham konie! co najciekawsze od 12 czerwca chce tam pomagać i podejrzewam,że siodłanie koni też wchodzi do zabawy,a mamy takiego jednego konia który straszy stoi w boksie rozpędza się i łub pyskiem do Ciebie,a jak ja chce go pogłaskać ucieka mi głową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. siodłamy sami :) zawsze czyścimy kopyta itp ale są ludzie co od razu po pracy jadą do stadniny i oni nie mają czasu na siodłanie i tym ludziom siodłać :) a w sumie ja kocham wszystkie konie ale ten jeden ugryzł moją koleżankę :D hihi ale w sumie tak samo miałam strach przed upadkiem już nie mam ja się zawsze stresuje tym jak mi pójdzie i się spinam,a konie tego nie lubią,ale powiem Ci że z czasem to przechodzi :) już coraz mniej się stresuje :) a teraz jeżdżę cały czas z grupą sportową,a na wakacje może zdam odznakę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa ja chcę,w sumie zawody fajna rzecz poznasz nowych ludzi,powalczysz. Odznaka może nie jest jakaś prosta ale jeżeli umiesz zmieniać chody i masz dobry dosiad to zdasz ujeżdżenie spokojnie,a jak pierwsza skakałaś 80-90 cm to spokojnie zdasz bo tam na kucach 60 cm a na koniach 70 musisz :) najgorsze pytania 345 jest ale damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. racja, dziećmi jesteśmy przez całe życie :) fajniutkie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, takie klimatyczne ;). Słodka byłaś ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne fotki :D
    świetny blog :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog,
    podoba mi się :)
    ciekawa kolorystyka i wygląda - jestem ciekawa co sadzisz o moim blogu (wygląd) ponieważ zamierzam soc zmienić, ale nie jestem do końca pewna jak zmienić :) Za każda uwagę bardzo dziękuję :)

    http://smallthingspleasemost.blogspot.com/

    dzieci są kochane <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie zdjęcia są najlepsze! :D Słodziak <3

    OdpowiedzUsuń