czwartek, 21 czerwca 2012

Przed komersowo!

Hej! ;*
Jestem strasznie podekscytowana, ponieważ dzisiaj mam bal trzeciogimnazjalisty! Początek o godzinie 17, na 13 mam fryzjera, więc piszę tu post i powoli zmykam! :-) Zdradzę wam, że będę miała loki! Co jest niespotykane u mnie, szczerze mówiąc :) Dobra, żeby was nie zamęczać wstawię fotki - mam sukienkę ze Stradivariusa, najpierw miałam czarną, klasyczną, ale jak zobaczyłam tą to się zakochałam i kupiłam tą! Jako buty baleriny też ze Stradivariusa, oraz wysokie szpile do poloneza ;P do tego czarna marynarka i czarna torebka. I można iść! Przepraszam za notkę bez składu i ładu, ale naprawdę czas na mnie! Następne fotki wstawię po komersie z samej imprezy, zobaczycie całokształt! :D




Przepraszam za tą twarz i nieogarnięte włosy, fotki robiłam na mega szybko! do zobaczenia ;*

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz olśniewająco!! na pewno będziesz Królową Balu :) dobrej zabawy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz :) mam nadzieję że pokażesz nam te swoje loczki :)
    powodzenia na balu :) !!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka prześliczna sukienka *____*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudo <3 Nowy post będzie może dzisiaj, może jutro :3

    OdpowiedzUsuń
  5. będę mało oryginalna i powiem,że wyglądasz prześlicznie! życzę Ci udanej zabawy ( chociaż na pewno taka będzie ) no i liczę na jakieś sprawozdanie z balu i duuuuuuuużą ilość zdjęć po powrocie do domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygodne buty na imprezę to podstawa no albo... zmiana na wygodniejsze czyli baleriny ;D
    Uwielbiam je od pewnego czasu.
    Śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha! ja widziałam sukieneczkę pierwsza! :D boże Eliza wyglądasz niewiarygodnie cudownie! <3 <3 <3 noś szpile częściej! Ja tu się do Ciebie dobijam na gygy, a Ty przecież komers masz! zapominalska ja. ^^ Pisałam Ci już, że sukienka jest cudo nad cudami, ale ze szpilkami wygląda jeszcze lepiej. Plus tak Ci pięknie w tym zestawie <3 Rozpływam się! Nie mogę się doczekać aż zobaczę zdjęcia! Ciekawość mnie zżera jak wyglądasz w lokach, tzn wiem, że pięknie, ale Cie jeszcze nie widziałam i aż się nie mogę doczekać!
    A ja pokażę Ci się w lokach przy najbliższej okazji, obiecuję :))
    na komers idę w wyprostowanych. Jakoś tak na prostotę bardzo stawiam. :) i spróbuję się nie zabić! <3
    jeeeesteś taka kochana i tak mi poprawiasz humor (cały czas Ci to mówię )! <3

    A dzisiaj olśnisz wszystkim tam zebranych i będziesz tam królową balu! <3<3<3 no kto jak nie Ty?! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz,my nie mamy takiego balu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. oj lubię skajpajować i to bardzo.. :D a weź, u mnie pogoda też się popsuła trochę.. w nocy okropna burza była,porażka. ale wakacje mają być bardzo gorące,więc bądźmy dobrej myśli! a jak tam wrażenia po balu? opowiadaj kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka <3. Fenomenalnie się prezentujesz ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancko i z gracja.
    Bardzo ładnie

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w twoich włosach <3
    Bardzo ładna sukienka, i ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna sukienka, na pewno będziesz lśnić! Balerinki też świetnie się prezentują :)

    PS. Dodaję do obserwowanych :* I życzę świetnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń