sobota, 16 czerwca 2012

outfit!

Hejka! :-)
A więc przed wami pierwszy outfit! :D Będę szczera - na moje to za bardzo nie wyszło ;P Nie mam w tym doświadczenia, dlatego z chęcią przyjmę krytykę, najlepiej konstruktywną! Liczy się każde słowo, także jakby coś to proszę o uwagi :)) Nie będę się za bardzo rozpisywała, chciałam tylko podziękować Ani, która być może akurat to czyta - Ani, która pomaga mi w moim toksycznym problemie. Dziękuję Ci z całego serduszka! ;* <3
Więc trochę o stylizacji - jest typowo letnia, letnie okulary, krótkie spodenki plus przewiewna koszula w stylu według mnie trochę wojskowym - czyli coś, co kupiłam około rok temu, a zaczynam nosić dopiero teraz!:D Oprócz tego kok, który teraz robię prawie perfekcyjnie dzięki Karolinie i jej radzie na blogu! Jestem ogromnie wdzięczna;* W roli butów jazzówki, które chciałam właściwie sprzedać, ale teraz za fajnie mi się je nosi, żeby je sprzedawać. Do całego zestawy bransoletka i wsio! :D





koszula - New Yorker ( zabawna cena 10 albo 15 zł, jeśli się nie mylę! )
spodenki - H&M ( nie chciałby ktoś ich za taniochę? ;P mi są chyba lekko za małe... rozmiar 36, mogę wystawić na allegro )
buty - deezee
okulary - drogeria !
bransoletka -nn
U was też dzisiaj były burze i padało? :o U mnie strasznie, zalało nam cały podwórek, tak, że moglibyśmy sobie zamiast samochodu sprawić jacht haha ;P Po ulewie poszłam biegać - a nie biegałam od dłuższego czasu bo pogoda była okropna... No więc muszę zrzucić kilka kg, więc sobie pięknie kopytkuję z muzyką w uszach! Lubię to ! :D

12 komentarzy:

  1. wcale nie jestem,no! ale Ty za to bardzo! :* no szkoda,że nie wygrali.. ale i tak jestem z nich dumna. to i tak ogromny sukces! :) haha,te zdjęcia z kibicowania to jeszcze nic.. żałuj,że nie widziałaś reszty.. od razu humor by Ci się poprawił! :D a wymiana nastąpi dzisiaj o północy,co Ty na to? tsaaa,hjumen. a Ty gdzie się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja dziękuję Ci przeogromnie za to, że codziennie poprawiasz mi humor! <3 No jesteś najukochańsza! <3 Cieszę się, że mogłam Ci pomóc!
    Co do zestawu - mi się podoba. Jest prosto, wygodnie, ale bardzo ładnie. : ) Koszula komponuje się z tymi spodniami ideolo! Ja bym dała jednak jakieś cięższe buty do tego, ale to po prostu moje ostatnie zafascynowanie rockowym stylem :) Mi się mega podoba! Nie skończę pisać Ci tego jaka jesteś zgrabna, ładna i w ogóle! <33
    U mnie dzisiaj cieplutko i bez burzy. Całe szczęście bo tak jak Ci pisałam boję się cholernie!
    Buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny outfit.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie ubrań, podoba mi się koszula :).
    PS. Bardzo zazdroszczę Ci tak długich włosów, sama zapuszczam teraz do pasa <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koooooooooooooooooochana! <3 Dziękuję :* Będę prowadzić bloga (mam nadzieję O.o) :) I sory, ale sama jesteś PIĘKNA! <3333
    PS. CUDOWNA KOSZULA *.*
    i okulary takie jak lubię, jak dla mnie idealnie <3
    Buziaki :* :*

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się wygląd bloga :)
    u mnie padało wczoraj ;] Ale na szczęście tylko parę minut, ale solidnie ;p
    Moim zdaniem ten outfit jest świetny i nic mu nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit ;)
    Mam zamiłowanie do tego typu butów ;)
    TYLKO ŻE ONE TAK SZYBKO SIĘ NISZCZĄ - miałam 4 pary i już nie mam żadnych ;(
    Też masz z tym problem_?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam, wcale nie musisz nic zrzucać, wyglądasz bardzo ładnie :D. Poza tym tylko pogratulować samozaparcia, ja nigdy nie mogę się zebrać, żeby pobiegać, nie jestem nawet w stanie odmówić sobie przekąsek i słodkości. Jak robisz tego koka? Mi nigdy nie wychodzi .. Pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. super włosy:) zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń