niedziela, 3 czerwca 2012

BERLIN!

Witajcie kochani ;*
Dzisiaj nie mam wam wiele do powiedzenia, czy napisania. Dzień spędziłam na pakowaniu się oraz spacerze w deszczu! Uwielbiam to! (-: A więc jutro jadę na warsztaty do Niemiec, dokładniej pod Berlin, w planach jest też oczywiście zwiedzanie Berlina, który już prawie znam na pamięć haha ;P Zahaczamy o wielkie centrum handlowe i tam mam zamiar wydać całe moje kieszonkowe haha ;P A więc dzisiaj trochę o metodach pakowania...
1. Pierwszym punktem jest plan co zabieram, co ubieram na wycieczkę. Pozwala mi to się zorganizować, niczego nie zapomnieć i jest po prostu wygodniej! Akurat to są warsztaty na których jest trochę akrobatyki, więc zabieram dużo sportowych rzeczy, a co za tym idzie lista trochę okrojona ;P Na podróż - przede wszystkim wygoda!



 2. Następną rzeczą jest walizka! Mam taką trochę oczojebną zieloną, która po moich wojażach jest trochę brudna, ale nie mam czasu jej prać, ahhaha;P A więc wyciągam torbę z czeluści domu! :D


3. Najpierw bielizna- najpierw obliczam ile jej potrzebuję, później dokładam zapasik haha ;-D Na zdjęciu skarpetki!


4. Następnie ulubiona rzecz - ze spisu na wieszaki powieszam ubrania na kolejne dni; P jak nie miałam pseudo szafy po prostu układałam to na łóżku. Po ogarnięciu czy wszystko jest czyste i świeże ubrania lądują w zielonej walizce ;- D


5. Na końcu dokładam kosmetyki i ewentualny prowiant. Prawda jest taka, że i tak rano dołożę tam ubrań i jakichś rzeczy, więc torby nawet nie zamykam... hahaha ;- D


6. I na koniec słit focia w okularach z drogerii haha ;-D Niestety poprzednie mi się zepsuły ;C Znaczy idzie naprawić, ale szkiełko cały czas wypada haha ;D

To byłoby na tyle ;-D W sumie notka szału nie ma. A wy macie jakieś pomysły/udogodnienia gdy się pakujecie? Ja wam powiem, że kiedyś nie stosowałam zasady, że najpierw wybieram ciuchy po kolei tylko brałam " to to to i może to się przyda" i niestety, ale to był błąd. Teraz jestem rozwazniejsza hahah ;P Jutro mam wyjazd o 7.30 i wrócę dopiero w piątek, także do zobaczenia kochani! ;*



3 komentarze:

  1. Udanej podróży !! :)
    tylko pozazdrościć :)
    fajna ta limonkowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze to udanej wycieczki! :)) Cóż myślałam, że tylko ja jedna spisuje sobie co zabrać i uważałam to za coś dziwnego, ale widzę, że nie! jesteśmy dobrze zorganizowane ! :) tak jest mi się najłatwiej pakować. wypisuję rzeczy, które chce zabrać i które są niezbędne a potem jak je włożę do walizki to skreślam. Organizacja,organizacja i jeszcze raz organizacja :D
    Kurcze nadal zachwycam się Twoją urodą! Jesteś tak piękną dziewczyną, że ahh! <3 już bym dawno podbijała jakbym była chłopakiem!

    Noo to udanej wycieczki, niczego nie zapomnij i w ogóle a lot of fun! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem taka poukładana. Najczęściej pakuję się dzień przed i po prostu wrzucam wszystko co mi wpadnie w ręce. :D Udanej wycieczki :*

    Co do sesji to jak najbardziej możemy umówić się na jakieś foty! W końcu daleko nie masz. :) W wakacje się zgadamy ;p

    OdpowiedzUsuń