czwartek, 14 czerwca 2012

Imieninki!;-)

Hej wam wszystkim ;*
Życie mi jakoś leci. Czas wystawiania ocen zbliża się ku końcowi. W poniedziałek mogę poprawić chemię, ale nie wiem, czy uda mi się nauczyć dwóch działów z książki... Czy jestem zadowolona z ocen? Jestem bardzo z nich zadowolona! :-) No w sensie jak dla mnie :-) Za równo tydzień mamy bal trzeciogimnazjalisty. Mam sukienkę i jedną bransoletkę, w weekend wybieram się po marynarkę, balerinki i coś wyższego na korku ;-) W środę na paznokcie, będzie naturalnie, spokojnie! ;-) Stylizację wam pokażę, ale wtedy kiedy ją uzupełnię haha ;P I w ogóle jakieś stylizacje by się przydało... Ale jak widzicie pogoda to uniemożliwia... Dzisiaj mam dla was zdjęcia z mojej sesji. Znaczy nie jakiejś profesjonalnej, żeby nie było :)) 
 Klaudia, ja, Patrycja
ja, Patrycja


 ja, Klaudia
 ciekawe miejsce, duża wiklina! ;-) ja, Klaudia, Patrycja

 aniołki Charliego, Patrycja, Klaudia, ja

 Patrycja, ja



mój faworyt! ;-) ja, Patrycja, Klaudia


Jak widać ja byłam spełnioną kobietą sukcesu, Patrycja romantyczką, a Klaudia hipiso-morską panną ;-)))
Pozdrawiam! ;*
+ mam dzisiaj imieniny, 2 lata temu niestety były one nieszczęsne ;-C ale wszystkim Elizom wszystkiego najlepszego! ;-))

8 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne zdjęcia. Widać, że fotograf zna się na rzeczy! :) Mam pytanie. Od kiedy zapuszczasz włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mi mówisz,że ja jestem ładna?! to popatrz na siebie! :* ja w sumie nie mam żadnego wycisku na wf,cały czas gramy tylko w siatkę,a zazwyczaj ćwiczy tylko 5 osób,więc nie za fajnie się gra. ostatnio tylko zaczęli robić jakieś sprawdziany z wytrzymałości i to już jest całkowicie nie fajne -.- obyś miała rację z tym zwycięstwem.. magiczny przycisk specjalnie dla Ciebie dodałam na dole strony pod postami! :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a Ty masz piękne długie włosy,jesteś chuda i wgl cudowna! :) ale Ci robię spam pod postami,łuhuhu :D ja mam bal dopiero za rok,ale już byłam na dwóch wcześniejszych i świetnie się bawiłam.. mam nadzieję,że dodasz jakieś zdjecia z imprezy! miłej zabawy i wszystkiego najlepszego z okazji imienin! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bardzo profesjonalna sesja!!! :) wyglądacie fantastycznie!!! naprawdę świetne świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega zdjęcia ; o wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. matko boska! wchodzę sobie tutaj bo widzę, że nowa notka i od pierwszego zdjęcia jest takie 'WOW..!" Eliza jesteś przepiękna razy tysiąc ! <3 Uwielbiam Twoje włosy, figurę, buźkę! Jeszcze w tej sukience <3 Gdybym była chłopakiem pisałabym już w tej chwili do Ciebie o numer telefonu i spotkanie! Ostatnie zdjęcie jest również moim faworytem! Chociaż nie. Trzecie jest zdecydowanie najlepsze, najseksowniejsze i w ogole naj! Jejku nie chce tu wypisywać głupot w stylu 'woow'; 'ekstra wyszlas' i w ogole bo mogłabym je pisac i pisac.. Chce tylko żebyś wiedziała, że jesteś naprawdę piękną, seksowną i cudowną dziewczyną <3 Zawsze o tym pamiętaj. :)
    Cóż, ja w poniedziałek też zaliczam chemię na 4 .. będzie to straszne, ale musze żeby mieć pasek.. Bal mam dzień po Tobie i nadal nie mam koncepcji na fryzurę :D Nie mogę się doczekać aż zobaczę jak wyglądałaś! Od razu dodawaj zdjęcia! <3

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI IMIENIN! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. no miałaś rację,przyznaję :* ja się dowiem za rok co będę miała.. ale tej trójki nie przeżyję,bo obiecywała i jak się okazało robiłam projekty u niej 'za darmo' więc się wkurwiłam.. HAHAHAHAHAHA,JA SEKSOWNA? kochana,weź się ogarnij,proszę Cię <3 ja już wiem do jakiej szkoły idę,więc bez problemu mogę Ci na to pytanie odpowiedzieć. więc prawdopodobnie klasa humanistyczna ( oczywiście jeżeli się dostanę ) . no to wymieńmy się,bardzo chętnie to zrobię! :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń